.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار کوتاه از مازندران

كسب رتبه دوم توسط دانشگاه صنعتي بابل در جشنواره برترين‌هاي فناوري نانو، احياي قديمي‌ترين بازار سنتي مازندران و ... از جمله اخبار كوتاه مازندران است.

غرفه دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در نخستين نمايشگاه بين‌المللي و چهارمين جشنواره برترين‌هاي فناوري نانو موفق به كسب رتبه دوم شد.
به همت حوزه معاونت پژوهشي و گروه همكاري هاي علمي و بين‌المللي، گروه پژوهشي نانو بيوتكنولوژي در زمينه نانو فناوري موفق به كسب مقام دوم شد
.
اين گروه به عنوان تنها نماينده دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي شمال كشور در نخستين نمايشگاه بين‌المللي و چهارمين جشنواره برترين‌هاي فناوري نانو 13 كه از 13 تا 17 آبان در مصلي تهران برگزار شد، شركت كرد.

با حضور 200 مركز فعال داخلي در زمينه نانو فناوري، غرفه گروه پژو‌هشي نانو بيوتكنولوژي با دريافت 81 امتياز موفق به كسب مقام دوم در ميان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها كشور شد.

*شهرداري آمل قديمي‌ترين بازار سنتي مازندران را احيا مي‌كند
شهردار آمل از احيا و بازسازي قديمي‌ترين بازار سنتي و روزانه مازندران در منطقه پايين بازار اين شهر خبر داد.
حسين عليزاده گفت: اين بازار با صدها باب مغازه يكي از بازارهاي قديمي و سنتي منطقه است كه بايد احيا شود.

وي افزود: در اين خصوص با همكاري سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان در خصوص بازسازي بازار قديمي آمل جلسات مختلفي برگزار شد.
شهردار آمل تصريح كرد: تلاش بر اين است كه در بازسازي بازار قديمي آمل تمامي فضا با ماندگاري بافت قديم حفظ بماند و نقاط در حال تخريب و قديمي آن بازسازي شود.
عليزاده اضافه كرد: اين بازار روزانه محل كسب و كار بازاريان آملي و همچنين مشتريان زيادي از مناطق مختلف است.

شهردار آمل همچنين به موقعيت تاريخي و گردشگرپذير بودن اين شهر اشاره كرد و افزود: با استفاده از موقعيت طبيعي آمل در بستر رودخانه هراز و جاذبه‌هاي خاص موجود و تاريخي مي‌توان بهترين زمينه جذب گردشگري را از طريق احداث تاسيسات رفاهي و توريستي فراهم كرد.

عليزاده گفت: طرح بازسازي و اصلاح بافت فرسوده در اولويت برنامه‌هاي شهرداري قرار دارد و در بازسازي بازار از اعتبارات دولتي، شهرداري و مردم هر كدام با سهم يك سوم استفاده خواهد شد.

*اختصاص 20 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح كارورزي در مازندران
مدير كل كار و امور اجتماعي مازندران گفت: 2 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي طرح كارورزي فارغ‌التحصيل دانشگاهي امسال به مازندران اختصاص يافت.
سيد محمد نجفي افزود: بيش از يك هزار و 400 فازغ‌التحصيل دانشگاهي امسال به دستگاهاي جهاد كشاورزي، تعاون، كميته امداد، بنياد شهيد و امور ايثارگران امسال معرفي شدند.
وي ساماندهي بازار كار و ارتقاي توانمندي نيروي كار، آموزش دانش‌آموختگان با مشاغل خاص و افزايش توليد در استان را از برنامه‌هاي اين طرح برشمرد.

نجفي افزود: پرداخت دستمزد در اين طرح براي فارغ‌التحصيلان 130 هزار تومان كارشناسي 185 هزار تومان و كارشناسي ارش و دكتري را 236 هزار تومان است كه پس از تاييد دستگاهاي اجرايي مرتبط از محل اعتبار مذكور قابل پرداخت خواهد بود./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.